Platinum Properties Group S.A.

Drukuj

Strategia Rozwoju Grupy Platinum Properies Group S.A.

Nr EBI 25/2010, 08 grudzień 2010

Zarząd Platinum Properties Group S.A. przekazuje w załączniku strategię Grupy Kapitałowej PPG S.A.

Strategia rozwoju Grupy Platinum Properties Group S.A. będzie realizowana w czterech obszarach budowania wartości:

1. Pozyskiwanie i realizacja nowych projektów

  • Inwestycje mieszkalne – rynek sprzedaży z niszą w segmencie „dostępnego luksusu”, komercjalizacja poprzez sprzedaż lub najem;
  • Inwestycje komercyjno – biurowe – komercjalizacja poprzez długoterminowy najem będący stałym źródłem przychodu;

2. Dywersyfikacja terytorialna działalności Grupy PPG S.A.

  • Polska – główne miasta – dobrze rozpoznany rynek będący w fazie dynamicznego rozwoju i o dużym potencjale wzrostu;
  • Europa Środkowa i Wschodnia – wykorzystanie posiadanego know – how w zakresie realizacji nowoczesnych i ekskluzywnych projektów inwestycyjnych;
  • Rosja i kraje CIS - deficyt powierzchni mieszkaniowej, biurowej i komercyjnej stwarza niezagospodarowaną nisze dającą możliwość znalezienia nabywcy na nieruchomości;
  • Kraje rozwijające się - wczesna faza rozwoju oraz wysoki potencjał wzrostu rynku gwarantują wysokie zwroty z zainwestowanego kapitału;

3. Zapewnienie optymalnego finansowania realizowanych projektów

  • Środki własne – wysoka rentowność realizowanych projektów i wysoki zwrot z zainwestowanych środków;
  • Środki obce – relacje z bankami – długoterminowe i trwałe relacje partnerskie;
  • Wykorzystanie alternatywnych źródeł finansowania – emisja prywatna i publiczna akcji, emisja obligacji – relatywnie niskie koszty pozyskania kapitału;

4. Rozwój spółek zależnych - tworzenie wartości dodanej dla klienta docelowego

  • MySquare.pl Sp. z o.o. – kompleksowa obsługa od analizy inwestycji pod kątem atrakcyjności sprzedaży, poprzez przygotowanie oferty, prowadzenie negocjacji, aż po obsługę posprzedażową;
  • Platinum Hypo S.A. - alternatywny i unikalny produkt finansowy w postaci pożyczek zabezpieczonych hipoteką;
  • Platinum Elements Sp z o.o. – aranżacja wnętrz apartamentów oraz szeroka oferta produktów prestiżowych międzynarodowych marek;

 

Strategia rozwoju Platinum Properties Group S.A. koncentruje się na wzmacnianiu pozycji rynkowej i powiększaniu przewagi konkurencyjnej poprzez:

  • wysoką jakość usług – dbanie o najdrobniejsze detale realizowanych projektów, wykonywanych przy użyciu luksusowych, o najwyższej jakości elementów wyposażenia oraz materiałów;
  • oferowanie kompleksowych rozwiązań – szeroki wachlarz usług od udzielania finansowania na zakup nieruchomości, realizacja projektów inwestycyjnych od początkowej fazy koncepcji i procedur administracyjnych do komercjalizacji, sprzedaż apartamentów, a także aranżacja i wyposażenie;
  • elastyczność oferty – tworzenie wyjątkowych przestrzeni, dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klienta, który sam wybiera rozwiązania spośród zaproponowanych;
  • stosowanie nowoczesnych rozwiązań – nowoczesność zarządzania poprzez minimalizacje kosztów i czasu w wyniku działania poprzez wyspecjalizowane spółki zależne oraz outsourcing usług specjalistycznych.

 

 

 

 



Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".


 



Osoby reprezentujące spółkę:
Piotr Wiśniewski – Prezes Zarządu
Gustaw Groth – Wiceprezes Zarządu

 

Pobierz dokument Raport EBI_25_Strategia_Grupy_PPGSA (154.14 kB)